Its not about the one who broke you down, its about the pepole thats always make you smile again.


Hej hjärtan!
Under tiden ni inte hört från mig har jag legat i soffan med ett fett mackfat och sett på sex and the city, fin början på lovet ändå. Hi-hi! Har även suttit som en tre-åring och undrat vad jag ska få i julklapp.

Imorgon är det julafton och först ska jag och elin til våran moder och lämna över julklappar och umgås där sedan raka vägen till min farbror (och hans urgulliga hundar) där vi ska spendera kvällen. Visar er vad jag har fått och vad som ska pryda min kropp på söndagen, antar att jag inte orkar imorgon på kvällen. Nåja hörni! Nu ska vi göra julskinka. Någoning som förhoppningsvis får mig i julstämning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0