Keep calm and be young forever.


Hej på er! Tycker faktiskt att det inte är speciellt viktigt att blogga nu i jul-helgen. Tror inte heller att det är så många som sitter klistrad framför skärmen för att vänta på att det ska ploppa upp ett nytt inlägg här, när det är jul. Igår var jag iallafall och åt julmat hos farmor med min familj och farbror, är inte speciellt förtjust i julmat heller men det går an ändå!

Idag ska jag mina vänner på mellandagsrea och inhandla ett minneskort till min nya kamera. Älskar förövrigt den och min mobil! Visar er en smygtitt på mina julklappar sen och tar bättre bilder med kameran sedan. Nu ska jag rappa på och fixa mig. K i s s e s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0