Talking 'bout the future, like we had a clue.


Godmorgon! Lovade er att jag skulle försöka att uppdatera såhär vi jullovet. Så antar att jag inte har något annat val än att göra det, hi-hi.
Det har varit knappt några seriösa lektioner denna vecka, ingenting  jag klagar över. Mattelektioner har bytts ut mot kortspel och istället för engelskalektioner har vi julpysslat. Denna är då höstterminens sista dag, och det känns så bra så det är inte sant.

Idag är det endast film + onyttigheter som står på schemat, slutar vid elva. Känns knappt värt att komma till skolan, menmen. Ska göra mig lite finare nu eftersom jag ser ut som ett troll så här på morgonen!



Kommentarer
Olivia

härliga bilder! älskar headern!

2011-12-22 @ 20:30:04
URL: http://uknowit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0