I am lost, i am vain. I will never be the same, without you.


Har haft en helt okej kväll! Roligast hade ju såklart varit med mina vänner, har alltid roligast med dom. Vi får ta och styra upp något i veckan eftersom det var allt för länge vi spenderade tid tillsammans.

Nu är det tvåtusentolv och jag ska göra detta till det bästa år någonsin. I sommar ska jag ha roligt och jag har bara ett endast nyårslöfte vilket lyder: ät mindre onyttigheter! Igår slaggade jag iallafall hos min finaste kusin, var uppe allt för länge osv. Sitter och kikar på hong kong och ska snart inta min säng för lite sex and the city tittande. Bra avslut på denna kväll!

btw. Är jävligt rädd för raketer. Som en liten hund typ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0