having a good time

HAR DU NÅGONSIN....


Förnekat förintelsen?: va?
Följt skilda världar?: va?
Snott någons mobiltelefon?: nerå
Varit medvetslös? naaj
Gjort nåt riktigt dumt?: jorå
Gjort nåt du verkligen ångrar?: säkert
Blivit portad från en krog?: hahaha nej
Varit otrogen?: nejnej
Varit full på julafton? Nej
Slagit sönder en tv?: nope
Önskat att du var det motsatta könet?: inte det
Varit gravid?: nepp
Fått barn?: ne
Åkt ambulans?: naj
Gjort nåt riktigt olagligt?: säkert
Tyckt illa om skunk?: vaaa?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: usch, nej
Fått din mamma att gråta?: tror inte det
Blivit polisanmäld?: Inte vad jag vet
Slagit ner någon?: nerå
Slagit någon blodig?: NEJ
Skämts över dina föräldrar?: ha ha typ?
Skämts över din bästa kompis?: nej
Skämts över dig själv? säkert!
Ätit från en papperskorg? ehne
SENASTE PERSON SOM..


Sov i din säng: Jag  
Såg dig gråta: vet ej
Du sov över hos: hanna
Du gick på bio med: var ett år sedan men med nellie, hanna..ni vet resten
Du gick på stan med: min syster tror jag
Skällde på dig: ?
Skickade ett e-mail till dig: ingen aning...facebook?
HAR DU NÅGONSIN...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: men ja..
Bråkat med ditt husdjur: nej ?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: tror ej det
EXTRA STUFF...


Tar du droger: nerå
Vad är du mest rädd för: Typ att någonting ska hända eller något när jag sover själv och det är mörkt :( hahaha 
Vilka kläder sover du i: olika
Vart vill du gifta dig: någonstans utomlands eller på en strand typ
Vem hatar du verkligen: några personer
Kör du bil: ne
Har du ett jobb: skolan är nog
Gillar du att ha folk omkring dig: JAA
Är du ett hälsofreak: ABSOLUT INTE
STUFF...

Är du ensam nu:Nä
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: typ svinmånga¨
Vill du gifta dig: jo
Vill du ha barn: arå
FAVORIT...

Rum i huset: mitt eget
Typ av musik: typ...veronica maggios HAHAHA
Parfym: Använder typ inte parfym
Månad: alla sommarmånader och oktober dårå
DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Köpt någonting: nej
Varit sjuk: ah
Sjungit: hihi jo 
Sagt "Jag Älskar Dig":  nä
Velat säga till några att du älskar dem: hm nej
Träffat någon ny: naj
Saknat någon: nix
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej


SENASTE...

Låt du hörde: vet inte
Film du såg: någon tecknad med mimmi
Sak du stal: inget
Mat du åt: dubbelmackor
Knarkade du? har aldrig gjort.
frisyr? uppsatt barra
Fulaste kändisen? vet ej
Snyggaste kändisen? robert pattinson ♥ alltid
Vad vill du bli? typ något på en tidning eller liknande
Planer för idag? inga
Favoritdjur? hund
Favoritperson/er? vet inte..
PK? ?
Populär?

HAR JAG:


Digitalkamera? ja..två stycken som är sönder
Telefon på rummet? ne?
Egen dator? jies
Könssjukdom? nej, haha
Husdjur? ne
Tar du receptbelagda mediciner? nej
Varför då? -
Vem vill du fika med just nu? mina vänner typ
Vad borde du göra just nu? göra något åt mitt liv !

jo så här kul har jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0