i miss you. And it hurts like hell trying to let you go, i dont think i can handle the fact that i'll never ever again see you in your eyes and tell you that ''i love you''.

UntitledNUDE & RUDE
Hej! Har legat med ett dunkande huvud och en snorande näsa och tyckt synd om mig själv i soffan hela dagen. Men efter att jag svalt två stycken alvedon så har lyckligtvis huvudvärken gått över.
Håller på att ta en svårt beslut om jag ska åka och ha trevligt på måndag eller inte. Det lutar mot att jag inte far eftersom att det är säkert försent nu och dessutom måste jag vända på dygnet så att vara uppe länge kanske inte är det smartaste...Nåja, Nu ska jag kurera mig med lite te! ha det



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0