jag gråter bara i regnet


Hejsan! Har varit strålande väder hela dagen och dessutom så uträttades inget skoljobb eftersom hela dagen spenderades på kvarnängen. Hur bra dag!? Har dock fruktansvärd träningsvärk, usch gör ont i hela kroppen. Eller jag hoppas att det är växtvärk men är nittionio procent säker på att det träningsvärk. Skulle inte skada att vara några centimener längre. Eller kanske decimeter. Nåja! Slutpratat. Nu ska jag ladda in bilder i datorn, göra lite tidsinställda inlägg, får se om jag laddar upp någon video eller sådant. Ha det puss !


Kommentarer
Vilma Henricsson

Så himlarns vackerrr

2011-08-30 @ 19:48:28
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0