Lisa Millberg


- Jag älskar kläder, fullkomligt älskar och jag bryr mig väldigt mycket om vad en person har på sig för kläder. Ha ha låter väldigt ytligt men så är det!
- Jag är riktigt jäkla snål. Alla klagar på att jag borde spendera en massa pengar men inte det.
- Jag älskar att läsa bloggar men typ två av dom bloggar jag läser uppdaterar mycket & varje dag...
- Jag hatar det faktum att skolan börjar snart, fast älskar att jag börjar på sanden.
- Jag vill vara typ två år äldre. Hade varit riktigt fett...
- Jag suger på att blogga just nu, har ingen lust och har inte heller något intressant att skriva om
- Jag hatar att sova själv, speciellt när det är mörkt på kvällarna.
- Jag stör mig sjukt mycket på folk som stavar fel. Ha ha ha



Kommentarer
Anonym

Är det ditt rum?!

2011-08-19 @ 23:20:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0