the scars you cant see are the hardest to heal


Lägger upp denna fina skapelse gjord i skolan i brist på andra bilder.
Hej! Har varit en sjukt tråkig skoldag. Har gått och väntat sedan den började på att den skulle ta slut. Dom svinsena dagarna har inte ens börjat och jag är redan supertrött och less på skolan? Hur ska detta gå...Annars har jag bara tagit det lungt efter skolan. Har kirrat en outfit och gjort några jäkla papper som ska skickas in till skolan. Dessutom så tappade jag nyckeln till mit jäkla skåp idag och sedan när jag skulle sätta i ett nytt så var det alldeles för fett. Åh den som kom på skåpen uppskattas inte från mitt håll. Nåja hörni! Nog om det. Nu ska jag ta en dusch. Ha det!! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0