time to take a risk, sweetheart


Hej! Har varit och busat på utebadet med carro hela dagen, så har därför inte varit närvarande med bloggen. Hände en massa saker, blandannat glömde jag bikinin hemma och jag och carro fick helt enklet pallra oss till stan och köpa en bikini. Väl inte på H&M så börjar det tuta som tusan och en röst säger i högtalaren att det brinner och att man ska utrymma gallerian, sedan börjar brandbilar tuta och jag och carro går till Lindex istället där det inte fanns ett smack, och när vi kom ut därifrån så var till min stora glädje gallerian öppen igen och jag och carro traskade in och köpta en ny bikini. Så ungefär så har min dag varit. Nu ska jag ta en dusch, ha det fint. kyss


Kommentarer
E

snygg tjejer.

LISA, din outfit. LOVE it! tur att du köpte linnet. puss

2011-08-02 @ 21:27:56
Anonym

sv; hihi gullhöna!

2011-08-02 @ 23:21:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0