when they broke you down, no matter what, just keep smiling, and they will be so freaking owned


fan den blev halv...ha ha jaja.
Hade det trevligt hos hanna igår. Vi låg uppe till tre och pratade om när vi skulle börja på sanden osv. Har dock dragit på mig en rejäl förkylning och sitter och snorar som bara den. Och vet ni vad gott folk? Idag ska jag banne mig vända tillbaks dygnet. Ska försöka pallra mig i säng vid tio och gå upp nio. Har en aning om att jag kommer ligga i sängen och stirra i taget i tre timmar innan jag somnar men det återstår att se.

Idag ska jag bara ta det lugnt, se på tv och kurera mig själv. Måste också ta reda på om dom ska ta bort busskorten, om dom gör det vet jag inte vad jag tar mig till. Nåja! Ha det bra, vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0