you have no idea how fast my heart races when i see you


hej. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att bloggen glömts bort, eller helt enkelt inte orkats med. Fick något akut raserianfall eller hur jag ska säga det rätt, blev helt pistoff och allt. Internet bråkar med mig och har inte funkat på hela dagen, men just bara på min dator. Akutlånar elins dator just nu och har fixat blandannat en ny header och andra småsaker.

Natten spenderade jag med hanna, hade förskräckligt trevligt. Prata, se film och nattkäk är lite som hanns med. Nu ska jag käka, är helt grymt trött och ska nog bara ligga och se film och mysa med mig själv i sängen. Ha det fint puddingar, puss


Kommentarer
cooolt

ah jag testaaaar

2011-08-09 @ 16:50:36
URL: http://blablablaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0