don't you dare remember me when she leaves you


någon ville inte vara med på bild
Hej! bänkade mig framför elin's skärm så jag slipper sitta och bli rasande på den andra datorn som är lite smått envis och inte vill sammarbeta alls. Måste ta mig ro någon dag och rensa ut all SKIT som lagrats på den. Förlåt för att det inte poppat upp några bilder ännu, men det kommer, jag lovar.

Annars har dagen varit rätt o-händelserik, har inte gjort några större undervärk. Jag och elin gjorde en hemmagjord ''dounut'' som man har i håret för att helt perfekta ''bollar'' i håret. Kan tänka mig att ni inte har en aning om vad jag snackar om, sök bara på ''dounut i håret'' eller liknande så fattar ni. Nåja. Nu ska resten av kvällen spenderas framför tven och skärmen med lite onyttigheter. over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0