i guess we both know, i'll follow you whereever you go


HEJ! Fem dagar avklarade på bergön. Visst det kan vara mysigt och allt det där, men, somsagt, borta bra men hemma bäst. Har precis packat upp väskan, eller packat upp och packat upp. Slängt alla kläder i ett högt torn på golvet rättare sagt. Måste ta tag i det men ack så jobbigt. På hemvägen kirrade jag en present till nelly, hur bra!? Måste säga att jag nog är tidernas värsta födelsedags-present köpare...Har just också slängt ihop en outfit till imorgon. Om ni missat det så är det dags för nellies, något försenade, födelsedagsparty eller hur jag ska uttrycka mig. Ska bli en aning festligt!!

Kvällen ska jag spendera helt ensam. En aning tråkigt och ensamt, men med personer som smsar, en film som nellie ''rekommenderat'' och en massa onyttigheter så klarar jag mig nog. Nu ska jag slarv-städa en vända i mitt rum! kyss

btw, jag har exakt 100 frågor på blogresponse!!
btw 2, mitt liv blev just förstört, jag får inte låna elins USB-sladd. kill me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0