it sucks when you're ignored by the person whose attention is the only thing you want in the world


Godmorgon! Har precis vaknat, och insåg att, ops jag sov kanske bort halva dagen. Men vad gör det? Tror att jag har tidernas stökigaste rum vilket, vare sig jag vill eller inte, städas.

Åh förresten hur jag taggar till nellys mycket försenade födelsedags party eller hur jag nu ska uttrycka mig. En aning stressad också för jag vette tusan vad jag ska ha på mig. Antar att jag pryder mig själv med något ny inköpt. Måste förresten tilläga att jag älskar nellys humor. Jag vet inte varför jag nämner det just här men sitter och kollar på en massa gamla bloggar där jag har skrivit ''har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!!'' hela tiden. Ser verkligen fram emot den trettionde juli. Då smäller det!!

hihi, nelly kommer du ihåg ''makrill fem kronor!!'' och tulpanen? HAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer
Nellie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! '' köp makril för endast 5 kronor '' TULPANEN VAR FAN SÅ BÅST! HAHAHHAHAH GARVAR PÅ MIG NU!!!!

2011-07-24 @ 18:31:10
URL: http://www.absolutnelly.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0