visste ni att..

jag älskar att få frågor på blogresponse! vilket jag inte får specielt speciellt ofta nu förtiden...
jag har en slags fobi mot fiskar, fjärilar och typ alla småkryp.
jag vill ha en systemkamera så mycket så det gör ont
min absoluta favorit serie är sexandthecity. lovelovelove!!
det ända jag gör när jag sitter vid datorn är att läsa bloggar och nörda facebook, kul liv aha
det finns nog bara en som har exakt samma humor som jag och det är nelly
min första blogg gjorde jag i tvåan!! HA HA HA, shiaat
det roligaste som finns på sommaren är nog att ha hela z & company samlade på stranden och leva livet
min favoriy affär är J&C
bara för ett år sedan hade jag sjukt ful stil och såg inte ut på klädstilen som jag gör nu, lyckligtvis

nödvändigt, nej. Kul, ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0