welcome to my silly life

Nu:
Vilken klass går du i
6:an
Vad har du för hårfärg - Blondt
Hur lång är du? - 145!
Vem är du kär i - ingen
Har du nån Pojk/flickvän - naaj
Vilka umgås du med - typ min familj och carro, nelly, bea, hanna! :)
Hur ser du ut - Jag vet inte?

Har du:
sovit brevid någon med samma kön - jeeepp
slagit ner nån - näpp
Ljugit för en bra vän - säkert
Svikit någon - säkert

Vem:
Skrev du senast till på msn -
är inte inne på msn
Kramade du senast - ebba tror jag..
sov du hos senast - ebba
Vill du vara just nu - mig sjääälv
Ringde dig senast - mamy

Vad:
Drack du senast -
 cola 
Köpte du senast -  kläder
Gjorde du igår - åkte lite husbil
ska du göra imorn - no aning
Vill du göra just nu- umgås med mina vänner
Åt du senast - marabouuuu
Är närmast dig som är rosa - en blomma



Kärlek :
Du är kär nu - n
aaaae
Du har sårat nån så den började gråta - trorintedet
Nån har sårat dig så du börjat gråta - vetej

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
tror det
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aha
Jag har smugut ut utan lov - nee
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - tror ej det
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - MEN JÅÅÅ
jag har struntat i ett prov - NAAJ

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - 
men ofc.....OCH SÅ HAR JAG INTE DET :ppPpPppPpPPp
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det -  EN HALVDAG TYP
Jag har vaknat gråtande - Neråå
Jag har somnat gråtande - ah

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aaa.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - inte det

någon har kuuul


Kommentarer
Ebbzor.

SV: Jadu, jag har lärt mig själv genom åren :) tycker det är roligt och designa, koda och såånt så jaa har väl bara blvit som det är tillslut! :) typ övning ger färdighet haha...:)

2011-07-16 @ 22:27:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0