i promise you this: no matter who enters your life, i will love you more than any of them

Godmorgon! Suttit och pratat med nelly i sjutton minuter, om det är någon som har humor så måste jag säga att det är hon! Annars har min morgon varit rätt livlös. Suttit och tittat på top model och ätit dubbelmackor, och blivit ihjälskrämd av denna dator. Satt och kikade på tv och så hör jag ''avstägnings ljudet'' från datorn. Jag gick och kollade, och då var den plötsligt avstängd. Då gick jag tillbaka och så hör jag hur den slås på igen, kollade igen, och den var på. Vet inte riktigt vad felet var, men läskigt var det! jaja.

Har märkt hur uruselt jag har börjat blogga, och tro mig, det syns på statistiken. Ska bli något skönt att lämna bloggen i tre veckor! nu ska jag ut i solen, puss


Kommentarer
Nellie

Du har grym humör humlan :D

2011-06-30 @ 12:48:02
URL: http://www.absolutnelly.bloggplatsen.se
emelie

asså dah! tråkigt liv

2011-06-30 @ 12:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0