kan vi inte vara nära bara en minut, är det nu som det tar slut?


Tumblr_lm9sef9oq91qgpa2bo1_500_large
Hej! Har storstädat hela dagen lång, och bloggen glömdes bort lite. Nåja, nu är jag tillbaka iallafall. Somsagt har jag städat, hur arg jag än blev för att jag var tvungen att städa så behövde det göras, för det låg gigantiska högar med kläder på golvet, sedan hade jag också skaffat mig objudna råttor som trivdes allt för mycket under min säng. Men nu doftar det citron och det är inte ett enda dammkorn någonstans. Lovely! Imorgon är det skola, känner mig inte supertaggad. Men, det är drygt tre dagar kvar och så jag klagar inte. Sista veckan gör man ändå ingenting. Imorgon tillexempel ska vi kika film hela dagen. Great!!

Okej hörni, nu ska jag fortsätta med mitt nördande av datorn. Har saknat den under dagen! he he he.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0