pretending that feelings arent there doesn't make them go away


p i t e å
Hej! Nu har det regnat i ett dygn, mer säkert. Jag lovar att inte klaga om ryssvärmen kommer tillbaka och värmer upp våran lilla stad. Förstår ärligt talat inte vars den tog vägen. Fast en sak jag tänker klaga på är att ni kämpar på lite dåligt med blogresponse-frågorna. Kom igen nuuuu, jag älskar att få frågor ju.

Idag ska jag vara så festlig att jag bara ska sitta inne och troligen ruttna bort. Sitta och beskåda vädret kanske, ha ha. Okej, vi hörs sen. Puss!


Kommentarer
Carro

hur tusan kan du sno bilder från bloggplatsen ? :D hhahaha :D ;)

2011-06-21 @ 12:49:19
URL: http://carroohman.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0