swallow your pride


från avslutningen. Ha ha, ser ni hur röda vi var i ansiktet? jäkligt varmt var det. Matildas bild!
Hej! Gash, vad härligt med sommarlov. Jag fattar inte riktigt, men gud så härligt. Ordet härligt upprepas gång på gång. Ska bli så roligt att börja på sanden, mindre roligt att bli minst. Nåja. Jag var asful i håret idag, hade funderat på att göra en fläta i luggen men tyvär är jag inte så flitig. Så jag plattade men det förtstördes av värmen ändå. Nåja! Sista dagen med min underbara klass, känns hemskt. Fick jag välja skulle jag gärna ha den kvar men nu är det inte så det är.

Efter avslutningen drog jag och carro till max och firade med en lyxshake. Sedan har dom senaste 3 timmarna spenderats med henne. Solat, cyklat och haft vattenkrig är lite utav det vi har hunnit med. Nu har jag precis cyklat hem och är sjöblöt i svett. Shit, så varmt det är!! Okej hörni, nu ska jag ta och få i mig lite mat i min redan mätta mage. Ha det bra tills dess, adios


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0