that lalala

Hur Svarar du i telefonen: hallå
Gör du när du är kär i fel person: har aldrig varit det :s
Tycker du om gul-bil-leken: vet inte..tråkig?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 1575 svenska riksdaler!
Mycket är klockan: 20.53
Många kontakter har du på msn: vet inte, är inte inne på msn
Var spenderar du en regnig dag bäst: ser fiiilm eller umgås med nån fin
VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? elin, okii
Ringde dig senast? mamma
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen tror jag?
Saknar du mest just nu? typ ingen
Ska du träffa imorgon? ebba!
Sov du med senast? eliin
Vem fick du senast sms av? hanna

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: mjo
Gråtit en hel natt: nee
Druckit så du spytt: ha ha ha, nej.
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: HA HA, jaa.
Gjort en bakåtkullerbytta: vet intee
Köpt lösgodis för över 50 kr: men jaaa!
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: nää
Sett din kompis i rosa kanindräkt: HA HA, nä

KOLLA DIN MSN - KONTAKTLISTA
Har du kysst nr 7?
emma nordberg, neeej
Brukar du vara med nummer 19?
ida jonsson, ibland typ
Gillar du nr 14
Hanna andersson, mjo
Är nr 21 din bästis?
linnea jakobsson - åhl, självfallet! :-) ha ha ha
Är nr 18 ngn sötnos?
pappa, jaa. HAHAHAHA
Älskar du nr 16?
hanna nilsson, ibland! :) hehehe
Är person nr 9 den du kysste senast?
emma oscarsson, nä
Var du med nr 28 idag?
mis andersson, nee
Går nr 25 i samma klass som dig?
linnea nilsson, gjorde det från ettan till femman!
Har du sovit hos nr 10?
mig själv, jaao :)
Har nr 5 en likadan mobil som du?
elias eriksson, naae
Är du kär i nr 50?
william nordberg, näe
Har du kysst nr 20?
johanna bergenstråhle, nej

om jag har kul? ohyes



Kommentarer
mysan

Läs gärna min historia om mina två månader in och ut på sjukhuset! :)

har du vart me om samma? vill du fråga något elr berätta något du vart me om så berätta! :)

kram

Förlåt om jag störde! :(

2011-06-29 @ 21:34:39
URL: http://myedenvad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0