we live in a world build on promises, constructed by liars


Heei! Shit vad det kändes bra med en blogg-fri dag igår! Från klockan tre till klockan tio låg jag i soffan och tyckte synd om mig själv. Jag kunde inte svälja, eller prata. Alla trodde jag var sur, eller allmänt dryg. Ha ha! nåja. Nu är iallafall skolavslutnings kläderna bestämmda, WOHO!! Äntligen, säger jag bara. En jumpsuit, jeansjacka och ett brunt, flätat bälte får pryda min likvita kropp den tionde juni. Dagen till ära har elin varit en aning snäll och lånat ut USB-kabeln till mig, och så när jag ska ladda upp bilderna så är ungefär 90% suddiga. Great! men ni är väl inte så petiga, antar jag. Okej, nu drar jag på mig brillorna och går ut, det är VARMT ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0