du är något att vila ögonen på

Tumblr_llbu5dcist1qfqg9ro1_500_large
sorry guys, har varit helsur hela dagen typ. Det började med att jag och ellen missade bussen, och i den sekunden for det nog ut alldeles för många svärord ur munnen på oss, men argast var nog jag som hade planerat att åka hem och tagga ner eftersom jag var så väldigt trött. Men ack! Så blev det inte utan jag och ellen traskade hemmåt i spöregnet och mina converse, tjaa..blev nog dom smutsigaste i hela världen och jag var nog den argaste i hela världen. Nåja, conversen är nu tvättade och jag har ett leénde på läpparna eftersom jag just hittat en sida där man kunde beställa converse för ynka 335 (!!!) svenska riksdaler.

Skoldagen har varit super, skrattat med min underbart fina klass. Kommer att sakna er så häääääär mycket nu till hösten då vi splittras! Nåväl. Imorgon ska vi till sandenskolan på besök och vi slutar tolv, great! anyway. Vi hörs, LATERO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0