du kan gråta mitt på gatan, men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

ahmen hej! måste först av allt påpeka att jag älskar vädret, regnet öser ner och himlen är grå ♥
På skolan har jag som vanligt levererat i bluff, varför är jag så bra...? Massor av skratt i bibloteket med bea och nelly idag, ha ha ha. Ni är bäääst!

Så, skoldagen var great i slutet av dagen, satt och lyssnade på veronica maggio, älskar b-ruden. Blir nog en aning tjatigt nu eftersom att jag säger det i varenda inlägg typ..okej! nu ska jag ta och se lite tv, senare ikväll åker jag och bea till staden för att inhandla lite gott till imorgon. Tjarråå

veronica maggio - satan i gatan


Kommentarer
Hanna Nilsson! :)

LOVE THE LIFE , duråå?? ;-D

2011-05-06 @ 16:21:53
URL: http://bloggenomhannanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0