maybe you should try to eat makeup so you can be pretty on the inside


167965_191693294179212_162399970441878_822949_2585355_n_large
Hej söta! förlåt för att jag inte bloggat, men jag har verkligen ingen blogglust, och det blir bara tråkiga och ointressanta inlägg då. Måste passa på att gratulera min syster som fyller arton år idag. Grattis! Hon har fått en dator, och nej jag är inte avundsjuk. Vill ju förtusan också fylla år!

Idag har varit en ok skoldag, jag och nelly briljerade lite i cirkus på rasterna. Måste tilläga att alla pöjkar i klassen är helt störda, ha ha. På lördag åker jag och världens bästa klass till piteå på klassresa. FETT!!! måste förövrigt få tag på en USB-sladd, blir mycket weheartit bilder nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0