suddenly i see

Åh vad fett det känns med cirka sju dagar kvar till sommarlovet. Känns som om det var nyss jag sa att ''äntligen är det bara ett år kvar på torpis'' och nu börjar jag snart sanden! Kommer sakna min klass, min lärare + lite av torpis. Det finns saker som är dåliga med att gå på en lågstadie + mellanstadieskola, men också bra saker. Skolan är dock ''anpassad'' för sexåringar också, vilket gör att skolan börjar bli lite, tja..töntig. Ha ha ha, nu låter det som om jag är ascool typ. ''Skolan är töntig!!''. Nä, men ni fattar. Kommer iallafall bli helt, jävla awesome att börja på sanden! Okej, nu ska jag ta mig en dusch sedan gå och sova. Mhh, efterlängtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0