visste ni att...

...jag älskar marabou! mitt absoluta favoritgodis.
...jag tycker inte om personer som tror dom är typ coola för att dom är ett ynka år äldre.
...jag älskar känslan när man har skyhög statistik.
...min allra högsta dröm är att få en systemkamera.
...min favoritaffär är H&M.
...själv tycker jag att det är svårt att blogga bra! det är inte bara att slänga ihop ett inlägg.
...mitt favorit plagg är en tröja med mustascher från gina tricot.
...jag har skostorlek 33. HAHAHAHA!
...när någon blogg har uppdaterat blir jag super glad, jag får äntligen något att göra! :-) haha



Kommentarer
vilmiz

hih hoppas du inte syftar på mig andra meningeen! för jag är inte cool :-)))))

2011-05-31 @ 23:05:27
URL: http://vilmahenricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0