welcome to my silly life

Tumblr_lkvzpjcf7g1qdaw6do1_400_large
Tjaaao! gash vad det hänt mycket, har varit alltför upptagen med min familj / vänner så jag har glömt bort bloggen. Nåja, ni överlever tror jag! Fredagen spenderades i björns med min kusin, moster och mamma. Väldigt trevligt att se ebba igen, måste jag säga. Igår var jag med två töntar som slaggade här hos mig, vi hade väldigt mysigt, såg på remeber me gjorde vi blandannat, och fytusan så bra film! Grät floder när robert pattinson dog i filmen. Så bra film men ack så sorglig. Har hänt att jag börjat tänka på den och blivit ledsen, måste om och om igen intala mig att det bara är en film, hehe. Nelly och hanna, som dom stenansiktena dom är rörde inte en min. Robban p är ju bara lite för snygg.

Dagen har varit bra, vaknade upp med fint sällskap och det gjorde resten av dagen perfekt! Har varit ute och hjälpt fadern min att rengöra en massa möbler, och nu ska vi grilla. Mums! okej, då hörs vi då. LATERO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0