when i see you i start shining



Hello babes! Idag fick vi sluta halv tolv, och då gick jag och nelly till stan och kollade omkring. Letar förgäves efter en jeansjacka till skolavslutningen, men hittar jag någon? nej. men tror nog att jag ska fara till lå någon dag och ska se om jag hittar något där! Nelly har precis farit hem och vi har spelat en massa kort + asgarvat åt några bilder/videos.

Var ju somsagt på besök på sandenskolan idag. Måste säga attt det ska bli grymt att börja där men jag funderar skarpt på om jag någonsin kommer hitta. På rasten gick jag och nelly och letade efter elevrummet i typ tjugo minuter. Nåväl, jag lär mig nog, antar jag. Okej, nu får vi besök så tror nog att jag ska gå och vara lite social. LATERO



Kommentarer
ebbaa

ååå det kommer bli såå roligt när du börjar ;);)men jag lovar att du kommer att hitta till allt, man tror att man inte gör det men det gör man,lovar! can't waait! pusss:)

2011-05-18 @ 22:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0