your eyes are pointing at me

bildbrist
G
oddag! Å vad dagen har varit kort. Känns som om det var nyss morgon och vi hade HK. Bakade chockladmuffins med citronglasyr på. Delicious!! Idag är det ungefär tre veckor kvar till sommarlovet. Måste säga att jag älskar att det börjar bli sommar, men just nu märks det inte av att det är slutet av maj. Det spöregnar och är mulet. När jag gick till bussen idag så var det maskar verkligen ÖVERALLT, måste nog vara planetens äckligaste varelse. Tror bestämmt att jag såg en liten snigel också, usch. Älskar sommaren men ett stort minus är alla dessa krypande insekter.

Nåja. På lördag har jag två planer. Antingen åker jag till kusinen och grillar eller så är jag, nellie och hanna själva hemma hela kvällen och bara myser. Känns ganska konstigt att jag har mer än en plan, brukar ju alltid sitta hemma och ruttna i soffan på helgerna. Kan ju va skönt det med men! Okej, nu kurrar det i magen så tror att jag ska ta och gå igenom kylskåpet! LATERO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0