''Don't forget me'' i'll beg, ''i'll remember'' you said.


Busiga flickor där uppe som smygfotar med min webbcam.
Godmorgon! Orkade inte spendera någon lång tid på det yttre så fick en stund över så här på morgonkvisten.
Har tema nu hela morgonen fram till halv ett, och kan säga er att det uppskattas rejält att missa en matte lektion även fast det som vi gör är hur tråkigt som hellst. Annars brukar torsdagar gå som en smäck och det antar jag att även denna gör!

Just nu sitter jag och tittar på vakna med the voice, efter det ska jag börja röra mig mot bussen. Kul att det är ungefär två minusgrader här uppe i boden idag! Eller?  Okej, ska borsta mina tänder nu, hi-hi. Hörs ikväll eller nå.


Kommentarer
Nellie&Hanna

ok söta spec carro/ nellie

2011-11-10 @ 17:44:13
URL: http://www.hannaochnellie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0