Face the fact, bitch. He likes me, i like him.


Hej på er! Som ni kanske har märkt har jag varit lite off i bloggen på siståne, ber er lite om ursäkt för det. Iallafall! Dagen till ära, åkte till staden och åt en utsökt ''första advent'' fika. Kirrade även första julklappen idag, känns som om tio kilo lyfts från mina axlar, fullkomligt hatar att köpa julklappar. Mestadels för att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska köpa och sedan även för att jag inte vet om personen gillar sin lilla gåva. Hm, svårt det där!

Annars? Har söndagsångest så det sjunger om det, gillar inte söndagar det minsta. Nej hörni, detta håller inte. Ska spela spel på spela.se nu, coolt. Adios amigos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0