Får ingen luft, blir knuffad runt.


Sitter och lyssnar på fröken maggios ljuva stämma, har ännu inte hunnit pallra mig i duschen. Bra Lisa!
Btw så tror bestämt att pappa har lagat våran crosstrainer, lycklig flicka sitter här och försöker dra ett nyttigt val genom att dricka vatten istället för saft, hihi. Såg en film idag på Hk:n, som handlade om socker and so on. Okej, fyrtiosex (!!) socker bitar i en godispåse. Avskräckte mig en hel del ska jag säga er. Känner mig hur fet som hellst nu bara för att det säkert är typ dubbelt så onyttigt med en lyxshake. Ååååh ska aldrig mer äta något onyttigt.
Okej, nu måste jag faktiskt dra mig till duschen. k y s s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0