Five things.

5 saker/personer jag inte vill vara utan:

*
vänner & familj.
* Pengar.
* Onyttigheter.
* Mobil ( vilket jag just nu är )
* Humor.



5 filmer jag gillar:

*
Alla twilight filmerna.
* Hur man blir av med en kille på tio dagar.
* Bröllops-duellen.
* Sex and the city 2.
* Tusen gånger starkare.



5 städer jag har besökt och vill besöka igen:

* Luleå.
* Halmstad.
* Stockholm.
* Bulgarien, HAHAHAHA

5 saker jag gillar:

* Kläder & att shoppa.
* Umgås med mina vänner.
* Skratta.
* Sola och bada.
* Äta onyttiga saker ha ha ha



5 saker jag vill göra:

*Åka till luleå typ nu.
* Fota med en systemkamera.
* Åka utomlands.
* Sova tills det blir lov igen.
* Ta ut mina läkörhängen.

5 saker jag inte gillar:

* När det är mörkt ute.
* När folk är dryga och jobbiga.
* Att vara ledsen.
* Kyla.
* Pyttipanna.

5 saker jag tycker stör mig på:

* När någon är dryg/elak fast man ingenting gjort.
* Att mitt hår är så sjukt fult.
* När det är dåliga program på tv.
* Att sova själv och det regnar ute...
* Att jag är så himla hungrig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0