I dont know how to talk to fake pepole.


Godkväll skönheter! Har inte ploppat upp något inlägg här på hela dagen men har gjort en hel del andra saker än att sitta vid datorn idag faktiskt.
Har lust att krama min 1514651431 långa slöjdlärare som lät oss sluta en halvtimme tidigare, fick springa ett maraton till bussen men det var det värt eftersom att jag hann med bussen som går klockan tre. Jag och carro satt och pustade i stort sett hela resan men nöjda var vi iallafall! Dagen har bjudit på många skratt och roligheter med carro, har hänt en massa konstiga saker, listan kan göras lång men för att resumera hela dagen så har den varit super.

Har precis pustat ut efter en trettio minuters lång tur på crosstrainern, gode bra att papi har lagat den må jag säga! Nu ska jag in och duscha i...många minuter. Ha det super bra, l a t e r


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0