I hear you. I just dont listen to bullshit.


Godmorgon finisar! Vaknade för någon stund sedan, och hur skönt var det att sova längre än halv sju ska vi inte ens prata om. Igårkväll blev det bio för min del, med carro och bea. I dont know how she does it hette den, den var helt okej fast lite långtråkig kanske. Men hur som hellst är det alltid lika trevligt att gå på bio, om man har ett bra sällskap med sig.

Nu ska jag snart iväg till luleå för att köpa en julgran. Ha-ha, julkänslor på ett ungefär. Ungefär en månad till julafton, kommer nog att bli sommar också innan jag hinner blinka. Nej hörni, tiden rinner iväg och jag måste fixa mig lite. Vi hörs någongång senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0