Im addicted and i just cant get enough.


vännen min ♥
Hej på er! Åh, filmen igår var helt underbar. Den levde upp till mina förväntningar, till och med bättre än jag trodde. Robert pattinson och kristen stewart måste nog vara det finaste paret som existerar på denna jord. Den bästa filmen av alla fyra helt enkelt, gråter inte heller över att det kommer en del två precis.

Har även fått pappas gamla mobil som ni ser en skymt av på bilden ovan, nåja den räcker tillsvidare. Den tar kassa bilder men jag har önskat mig en kamera i julklapp så jag får vänta och e om det vankas något sådant i mitt paket! Nu ska jag inte tråka ut er med tråkiga rader bestående av tjafs. Au revoir!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0