I've got ninety-nine problems but that bitch ain't one.


Godkväll vänner! Ja okej, förlåt för det lilla raseriutbrottet jag hade på bloggen igår, hi-hi. Ska inte sluta blogga, var bara så himla less och trött på att jag inte har något kamera och en massa andra saker. Idag? Vad har hänt? Imorse drog jag på mig min ubersköna dunjacka, åååh den är helt underbar. Ungefär det ända bra med vintern måste vara mysiga dunjackor. Efter skolan, som förövrigt var helt okej, så kom pappa med den briljanta iden att åka och äta på max, så satt där och tröck i mig lyxshake och hamburgare, ångrar mig lika mycket varenda gång som jag äter lyxshake, spykänslor check.

Nu ska jag duscha, sedan bestämma någon outfit för morgondagen. Ha det super! Adios amigos.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0