Nothing compares to you.


Hej på er! Åkte som sagt dagen till ära och fikade med mina kära systrar och pappa. Försökte även kirra en present till mamma som fyller år på tisdag fast det gick helt åt pip-svängen om vi säger så. Annars har jag inte så mycket mer att dela med mig av till er, tänkte bara ge er ett litet livstecken. Denna dag har varit en typisk hej-jag-har-inget-liv-så-jag-sitter-och-tittar-på-en-massa-dåliga-saker-på-tv dag. Imorgon är det skola och, hör och häpna, det känns inte så himla hemskt faktiskt!

Nu ska jag iallafall roa mig med att äta en mycket god middag bestående av köttfärsbiffar. overandout.



Kommentarer
Nellie&Hanna

du äter ju bara.

2011-11-13 @ 16:58:43
URL: http://www.hannaochnellie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0