Once or twice was enough.


Trött, inte speciellt vacker och med sockersug sitter jag och försöker få till min blogg så den ser ok ut, men inte det. Äter även glass, ur ett jävla glas. Fråga mig inte vars jag fick iden ifrån..Nåja iallafall. Gjorde någon ny header som jag hatar, ny profilbild och även någon grej med länkarna. Håll musen över dem så får du se vad det är med dina egna ögon!

Nu ska jag bestämma en outfit för imorgon, FREDAG! Amagaaad vad skönt. Var pratat om att jag och min lille lurifax till vän carolina skulle se någon bio, men vi får se hur det blir med det! Okej hörni. Är förövrigt asglad att det finns så himla många snälla människor som är så snälla..Ha-ha det där lät lite väl krystat typ, (amagaaad, fräckt ordval, vet inte om det är i rätt sammanhang menmen.) fast ja. Sant ju! Nåja hörni. Vi hörs imorgon, troligen. Godkväll mina käraste läsare!



Kommentarer
Anonym

hahahhahahahahaha jag dör omfg, serriöst ''ur ett jävla glas.'' AHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHHAHA döda mig nu!

2011-11-10 @ 21:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0