Sometimes the wrong choises bring us to the right places.


Hej på er! Dagen har varit helt okej faktiskt, har inte hänt några underverk eller så, så det finns helt enkelt ingenting att berätta om. Efter skolan var carro så snäll och åkte linje ett med mig som jag vanligtvis får åka i ensamhet, tänkte bara ge henne en blöt puss såhär genom skärmen. Efter skolan gjorde jag (vi) ett hemskt misstag och köpte pepparkaksdeg, som vanligtvis brukar vara supergott och så vidare. Men inte det, efter ett par tuggor vände jag och vred mig i bussen, blev ett himla jämrande ha-ha! Nej men helt ärligt, har aldrig haft så ont i magen.

Ikväll måste jag göra ett stycke engelska läxa och ska även ''cross-traina'' idag har jag bestämt. Nu ska jag gå och göra lite nytta och lyssna på min nya man justin bieber. Kisses


Kommentarer
Carro

pepparkaks degen var ju mums!!

2011-11-14 @ 20:12:05
URL: http://**********
Amanda

Gillar du Justin Bieber? (:

2011-11-15 @ 18:43:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0