Tought that we were stronger.


Hejsan skönheter! Vill först och främst ursäkta kluddret på ovanstående bild, men såg inte riktigt klok ut, he-he. Kom hem från skolan för ett litet tag sedan. Dagen har erbjudit en många skratt och en sväng med carro till några färgaffärer för att fråga om provtapeter. En aning pinsamt men vi belönade oss själva sedan med en massa godis, hi-hi. Nyttigt och bra..eller hur var det nu?

Nu står min syster och lagar pasta carbonara till mig, nöjd tjej ska snart trycka i mig det, mums. Efter det så väntar engelska läxan och ett stökigt rum på mig! Kul? Nej. Behövligt? Ja.
Okeeej. Hörs senare dudes, over and out!



Kommentarer
hanna och nellie

var med och tävla om veckans blogg hos oss!

2011-11-10 @ 17:48:16
URL: http://hannaochnellie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0