We all need a thing to hold on too. I want to be that thing for you.


Ser helt fucked up ut på bilden men jag bjuder på den vaaa. Iallafall! Under den tiden jag inte har uppdaterat någonting här på bloggen så har jag hållit hus i luleå. Eller nja, storheden rättare sagt. Köpte några finfina och behövliga skapelser som jag visar er lite senare. Annars har ingenting hänt, har ätit på ett ungefär jordens godaste måltid och ja.

Ikväll så hade jag gärna haft någon fin vän vid min sida men jag antar att jag blir själv med en fet godispåse och det känns faktiskt helt okej det med! Just nu sitter jag och ser på livet enligt rosa och förälskar mig i ville, hi-hi. Nåja! Vi ses senare dudeees.


Kommentarer
Anonym

ville <3<3<3<3<3

2011-11-12 @ 20:47:26
Anonym

Snyggt! och du med

2011-11-12 @ 21:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0