Birthday


Godmorgon! Har inte haft någon dator på sisådär två dagar har därför inte blivit något uppdaterande. Ber så mycket om ursäkt för det hur som hellst! Idag fyller jag iallafall år, så kommer en massa folks hit och fikar osv. Super faktiskt!

Igår spatserade jag runt i lule med världens finaste kusin, en ny sjal (som var mycket väl behövlig!!) kom med mig hem. Hade inte så mycket kosing i plånkan men ska återvända till lule inom snar framtid eftersom att plånkan förhoppningsvis innehåller lite mer pengar då!
Nåja. Nu ska jag...sova. Har ingen aning om vad jag gör uppe nu!! later guys



Kommentarer
Johanna

herreguud glömt att säga grattis! :)

2011-10-12 @ 20:05:00
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0