Dear heart, why him?


Ego pics för hela slanten.
Goddag snyggingar! Efter jag kom hem från att ha vandrat på stan i någon timme så gjorde jag något mycket välbehövligt och duktigt; nämligen dammsög, dammtorkade och plockade undan lite saker i mitt rum. Investerade ingenting i stan, att det aldrig ska finnas några snygga kläder i denna stad!! I övrigt tycker jag inte boden är så hemskt, vilket jag hört många gör. Men just kring kläd-fronten så är det dubbla minus, verkligen. Tackar gud för att dom ska bygga en ny galleria med en massa affärer som vi åker till luleå för att handla i.

Nåja, slutsnackat. Ska sätta mig tillrätta i soffan nu och ta det lugnt. Ha det super, au revoir!



Kommentarer
Nicolina

snygg blogg du har!

2011-10-31 @ 20:25:37
URL: http://nicolinalangebro.blogg.se/
Anonym

SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG SOM FAN

2011-10-31 @ 21:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0