Grab somebody sexy tell 'em hey


Godkväll läckerbitar! Bestämde mig att börja blogga nån dag tidigare, är ju en aning efterlängtad (skämt åsido) hör jag. Nu har jag iallafall gått och fått lov, väldigt välbehövligt och efterlängtat. Veckan som gått har varit så otroligt jobbig kan jag meddela, prov och läxor hit och dit.

Som ni ser så har jag fixat och trixat lite med bloggen under dom dagar jag inte bloggat. Tycker det är så himla fint med fjädrar! Måste köpa ett linne eller något smycke i form av en fjäder/med än fjäder på. Under lovet måste jag dessutom åstadkomma ett besök till luleå, deaar god har verkligen klädbrist just nu! Okej hörni, är ni nöjda nu? Hoppas det. Ha det superduper bra så hörs vi senare. Adios amigos!



Kommentarer
Vilma Henricsson

NU får du en kaka av mig. Om du vill ha en alltså ;Pppppp

2011-10-30 @ 17:44:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0