Gråt inte över någon som inte skulle gråta över dig.


ha-ha, cool_tjej_99
Godkväll puddingar! Är tvåhundra spänn rikare, fytusan hur jag ska shoppa när jag åker till luleå. Brukar aldrig unna mig något, men vi lever bara en gång right? Har ungefär ettusentrehundra, känner mig äckligt rik även fast jag kanske inte är det, haha.

Shit, såg precis på efterlyst om någon våldtäckt som har varit i boden? Jissus, denna staden kan nog inte bli mer störd tror jag...Nåja. Ska ducsha nu sedan gå och lägga mig, imorgon ska jag göra bloggen helt underbar ska jag säga er. Ska ta mig tid åt den för en gångs skull! Okejokej, godnattpuss


Kommentarer
Anonym

*gråt inte över spilld mjök.

2011-10-13 @ 16:17:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0