Happiness only real when it's shared

Blogg.se strular och det går inte att ladda upp några bilder men ni överlever hoppas jag. Har ägnat mig åt viktigare saker än att blogga idag faktiskt, som att jag har slängt halva min garderob tillexempel. Är ungefär tio procent nöjd med den, hoppas så innerligt att ett besök till luleå nästa helg.

Provade även vinterjackor idag. Alltså, känns som tiden bara rinner iväg, känns som om det var nyss det var tjugo plusgrader varmt och snart så står vintern och bankar på dörren. Tjocka jackor, snö, frusna fötter och trettio minus grader lockar iallafall inte mig särskilt mycket...Nåja. Ska se någon film på fyran nu, sedan gå och lägga mig. Imorgon är det skola, taggad till tänderna...eller så inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0