Honey. You're fucked up.


Godkväll mina sköna! Har inte haft någon dator på hela dagen men var faktiskt rätt skönt att inte blogga. Känns faktiskt som att bloggen är ett jobb eller något liknande. På skolan kan jag sitta och klura vad jag ska göra för inlägg och tänker ''detta kan jag skriva om i bloggen!''. Känns en aning stört men så är det.

Iallafall! Dagen kändes inte så farligt lång. Hände dock en massa störda saker idag, herrejesus säger jag bara,  ha-ha! Hade även prov idag och om jag får säga det själv så gick det prima, var faktiskt inte så svårt som jag hade tänkt mig...

Sitter iallafall och kikar lite halvhjärtat på desperate houseviwes. Kom just på att jag fyller år på lördag också, super! Nåja. Nu ska jag borsta tänderna och allt sådant, sedan dra chillet i soffan. over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0